Skrypt projektu Od Algorytmu do Zawodowca
Runestone in social media:
Follow @iRunestone
Help support us:
Table of Contents
Book Index
Scratch ActiveCode
Navigation Help
Help for Instructors
About Runestone
Report A Problem
Indeks
A
|
B
|
C
|
D
|
F
|
I
|
K
|
L
|
M
|
N
|
O
|
P
|
R
|
S
|
T
|
W
|
X
|
Z
|
Symbole
A
algorytm
B
blok kodu
break
budowa języka programowania
C
ciąg znaków
continue
D
dekompozycja
dict
docstring
dziedziczenie
długość sekwencji
F
for
funkcja
funkcje prywatne
funkcje type
funkcje zagnieżdżone
I
if
in
indeks
instancja
instancjonowanie
instrukcja return
iterator
K
kalkulator
Karty
klasa
klasa podrzędna
klasa potomna
komentarz
konkret
konkretyzacja
krotki
L
len
list
listy
literał
literały liczbowe
literały znakowe
M
mapowanie
math
metoda
,
[1]
metoda mnożenia rosyjskich chłopów
metody prywatne
moduł
moduł math
N
niesiloweprzeszukiwanie
not in
notacja duże O
O
O
obiekt
,
[1]
obiekt modyfikowalny
odwołąnie przez kropkę
operator in
operator not in
operator przypisania
operatory logiczne
operatory porównania
P
parametry domyślne
podział języków programowania
pole
powłoka
problem komiwojażera
program
,
[1]
programowanie zorientowane obiektowo
przeszukiwanie binarne
przeszukiwaniesekwencji
pseudokod
PZO
,
[1]
R
range
rekurencja
rekursja
rozgałęzienie
S
schemat blokowy
self
semantyka
shell
silnia iteracyjnie
silnia rekurencyjnie
skrypt
składnia
sortowanie bąbelkowe
sortowanie przez scalanie
sortowanie szybkie
str
syntaks
szyfr Cezara
szyfrowanie podstawieniowe
słowniki
T
tablice asocjacyjne
tuple
typ bool
typ float
typ int
typ None
typ sekwencyjny
typ str
typy sekwencyjne
W
wcięcie
while
while - else
Wieże Hanoi
X
xrange
Z
zmienne globalne
zmienne lokalne
złożoność asymptotyczna
złożoność obliczeniowa algorytmów
Symbole
łańcuch znaków
łączenie list